Klachten

Als u een klacht heeft gaan wij u verder helpen. Wij streven namelijk naar een 5-sterren service. Is er iets gebeurd waardoor u niet tevreden bent? Dan vragen wij u om 1 ding: geef ons astublieft de kans om het goed met u op te lossen.

De volgende stappen kunt u nemen om het op te lossen:
  1. Via de contactpagina, per mail naar info@gadgetbay.nl of telefonisch via +31 (0)85 0603505 kunt u ons bereiken om uw klacht te delen. Wij gaan vervolgens serieus met uw klacht aan de slag en geven u binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie waarnaar het probleem hopelijk naar ieders tevredenheid is opgelost.
  2. Bent u niet tevreden met het antwoord en bent u niet meer overtuigd dat we tot een goede oplossing kunnen komen? Dan kunt u een brief schrijven aan de manager klantenservice:
    • GadgetBay
      T.a.v. Manager Klantenservice
      Laagraven 5D
      3439LG Nieuwegein
      Nederland
  3. Heeft hij uw klacht niet kunnen oplossen? Dan kunt u het klachtenformulier invullen van de Stichting Webshop Keurmerk waar GadgetBay bij is aangesloten.
  4. Is er nog steeds geen oplossing bereikt? Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.